Status på låneansøgning

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål i forbindelse med nye låneansøgninger.

Du modtager et svar umiddelbart efter du har ansøgt om et lån hos os.
Når du har ansøgt om et lån på vores hjemmeside og har fået din ansøgning forhåndsgodkendt, beder vi dig om at indsende dokumentation på, at de oplysninger du har angivet i din ansøgning er korrekte. Vi sender dig en mail med information om hvilken dokumentation vi ønsker. Du kan fuldføre resten af låneprocessen på Min Side. Når du logger ind på Min Side vælger du ”Fuldfør låneansøgning”. Herefter kan du se, hvilken dokumentation vi mangler at modtage, for at vi kan færdigbehandle din ansøgning. I vores brugerguide kan du finde yderligere information.
Vi behandler først din ansøgning når alle dokumenter er modtaget. Når du har fuldført din ansøgning på Min Side, ser vi på din ansøgning i løbet af en til to hverdage. Hvis du bliver endelig godkendt til lånet, modtager du en mail, når vi har udbetalt lånet til din NemKonto. Fra vi udbetaler lånet, til pengene er på din NemKonto går der to til tre hverdage.
Når vi har udbetalt lånet, er beløbet på din NemKonto efter to til tre hverdage.
Bank Norwegian foretager altid en kreditvurdering af vores kunder inden vi bevilger et lån. Kreditoplysningerne får vi fra RKI og Debitorregisteret. Sammen med de oplysninger, som du har angivet i din ansøgning, danner dette grundlaget for om vi kan godkende din ansøgning.

Vores kreditvurderingsmodel er automatisk og tager derfor ikke hensyn til anden information, end den information som findes tilgængelig ved ansøgningstidspunktet. 

Tilbage til oversigten