Status på låneansøgning

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål i forbindelse med nye låneansøgninger.

Du vil modtage et svar umiddelbart efter du har ansøgt om et lån hos os.
Når du har ansøgt om et lån på vores hjemmeside og har fået din ansøgning bevilget, har vi brug for dokumentation som bekræfter de oplysninger du har angivet i din ansøgning. Du vil modtage en e-mail med oplysninger om hvilken dokumentation vi ønsker.
Du kan fuldføre resten af processen på Min Side. Når du logger ind på MinSide vælger du ”fuldfør låneansøgning”, så vil du se information om hvad vi mangler før din ansøgning kan blive behandlet. Se brugerguide.
Vi behandler først din ansøgning når alle dokumenter er modtaget. Efter du har fuldført din ansøgning på MinSide og vi har modtaget de dokumenter vi ønsker, tager det sædvanligvis 0-2 arbejdsdage før lånet bliver udbetalt. Du vil modtage en e-mail, når vi har udbetalt lånet til din Nemkonto og beløbet er sædvanligvis på din Nemkonto efter 1-2 dage.
Bank Norwegian udfører altid en kreditvurdering på vores kunder inden en kredit kan bevilges. Kreditinformationen får vi fra RKI og Debitorregisteret, sammen med de oplysninger som du har angivet i din ansøgning danner dette grundlaget for om vi kan bevilge din ansøgning.

Vores kreditvurderingsmodel er automatisk og tager derfor ikke hensyn til anden information end den information som findes tilgængelig ved ansøgningstidspunktet. Får du et afslag betyder det ikke, at du nødvendigvis er en dårlig betaler, men at vi i Bank Norwegian med de informationer som vi har tilgængelig, ikke kan påtage os risikoen ved udlån.

Tilbage til oversigten