Det hele begyndte i sommeren 2007 da Bank Norwegian blev stiftet i Oslo, Norge, for at fungere som en støtteplatform for Norwegian Air Shuttles fordelsprogram, Norwegian Reward. I september samme år, godkendte det norske Finansdepardement vores banktilladelse, hvorefter vi officielt kunne kalde os en bank. I november 2007 åbnede internetbanken Bank Norwegian på det norske marked.

Efterfulgt af solid vækst i Norge, valgte vi at gå ind på det svenske marked i 2013. I 2015 blev Bank Norwegian en nordisk bank, da vi åbnede i Danmark og Finland. Totalt har over 1,3 millioner personer valgt Bank Norwegian som deres sekundære bank, hvor de har et eller flere af vores produkter; forbrugslån, kreditkort eller opsparingskonto.

Vores mission har fra begyndelsen været at være en digital og fleksibel bank, som tilbyder enkle og standardiserede produkter via Internettet. For at opnå dette mål, skal banken anvende og udvikle den nyeste teknologi. Dette gælder for eksempel selvbetjeningsløsninger og en mobilapp for at styrke og forbedre kundeoplevelsen.