Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Log ind
KreditkortLånOpsparingForsikringerKundeserviceOm os

Rutine for klagebehandling

Vi har udarbejdet en rutine for klagebehandlig, for at sikre at alle klager undersøges grundig, og at eventuelle fejl og mangler i vores kundebehandling kan blive rettet, og at dine interesser som kunde bliver varetaget hos os.

Herunder følger vores rutine for klagebehandling:

  • Vi beder dig indsende din klage pr. mail til complaints@banknorwegian.dk eller til postboks adresse: Postboks 110, 1325 Lysaker, Norge.
  • Når vi har modtaget din klage, bekræfter vi dette, og angiver en forventet sagsbehandlingstid.
  • Sagsbehandleren, som behandler din klage, vil være en anden end den du tidligere har været i kontakt med i den pågældende sag.
  • Vi beder dig vedhæfte relevant dokumentation, så vi har det bedst mulige grundlag for at kunne vurdere din klage.
  • Vi foretager en grundig vurdering af din klage, og giver dig en skriftlig tilbagemelding, såfremt du ikke får medhold i din klage.
  • Såfremt du er uenig i vores vurdering af din klage, kan du indsende en klage til Det finansielle ankenævn. Dette gør du via deres hjemmeside.