Jeg har indtastet forkert PIN-kode flere gange, er mit kort spærret?

Hvis du har indtastet forkert PIN-kode 3 gange:

  • Kontrollér først din korrekte PIN-kode på Min Side. Her vælger du: Kreditkort - Mit Kort - Hent PIN-kode (hvis der er flere kreditkort, så husk at vælge det aktive kreditkort)
  • Du kan ophæve spærringen ved at indsætte kortet i en banks hæveautomat og indtaste korrekt PIN-kode. Kortet bliver formentlig returneret til dig. Gentag proceduren. Herefter er din kortspærring ophævet.


Du har indtastet forkert PIN-kode 3 gange eller mere:

  • Dit kreditkort er endegyldigt spærret, og du skal bestille et nyt kort. Vi kan ikke genåbne det spærrede kort.
  • Du kan bestille nyt kort på Min Side.
    • Her vælger du: Kreditkort - Mit kort - Bestil nyt kort.
      Alternativt kan du kontakte os, så kan vi bestille et nyt kort til dig.