Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Log ind
KreditkortLånOpsparingForsikringerKundeserviceOm os

Vigtig information til vores kunder

Bank Norwegian følger det norske Folkehelseinstituts og Helsedirektoratets retningslinier for at bidrage til begrænsningen af virusspredningen. Bankens daglige drift fungerer dog som normalt.

Hvis du vil kontakte os, kan ventetiden på telefonen dog være lidt længere end normalt i perioder.  Vi anbefaler derfor, at du sender os en mail, som vi vil besvare så hurtigt som muligt.

Husk, at du også har fuldt overblik over dit kundeforhold i app’en og på MinSide. Her kan du få svar på og løse en stor del af dine eventuelle problemer, f.eks. spærring eller bestilling af nyt kort.

Vi har et tæt og godt samarbejde med flyselskabet Norwegian, men er to separate selskaber. Udfordringerne, som Norwegian og resten af flybranchen står over for, påvirker derfor ikke bankens daglige drift eller dit kundeforhold i Bank Norwegian. Vi ved, at alle i Norwegian arbejder hårdt for at sikre et godt flytilbud og konkurrencedygtige priser også i fremtiden.

Kreditkort

Banken er i fuldt beredskab og har fokus på at sikre, at alle vores betalingstjenester fungerer som normalt. Dit Norwegian-kort tilknyttet VISA-netværket og alle tilknyttede tjenester fungerer som normalt.

Lån

Vi har normal drift og behandler alle indkommende låneansøgninger som normalt.

Opsparingskonto

I app’en og i netbanken kan du se indestående på din opsparingskonto døgnet rundt. Alle overførsler til og fra din opsparingskonto fungerer som normalt.

Forsikringer

Har du spørgsmål til om eller hvordan du kan bruge rejse- og afbestillingsforsikringen tilknyttet kreditkortet? I vores  FAQ finder du svar på de mest stillede spørgsmål, og ellers kan du kontakte forsikringsselskabet AIG på 91 37 53 00 eller mail aigdk@aig.com.

Har du udfordringer med at betale?

Hvis du har svært ved at betale afdrag på et eksisterende lån eller din kreditkortfaktura, beder vi dig logge ind på Min Side, og se på mulighederne der. Her kan du f.eks. søge om midlertidig udsættelse af betaling på lån.

På din kreditkortfaktura står der, hvad der er totalt skyldige beløb, og hvad der er minimumsbeløbet, du skal betale. Du kan selv justere beløbet, du ønsker at betale, ned til minimumsbeløbet. Ser du, at du ikke kan betale dette, og at der ikke er nogen gode alternativer på Min Side, beder vi dig sende en mail til: mail@banknorwegian.dk.