Kundeservice

Hovedkategori

    Top 5 ofte stillede spørgsmål

    • Den svenske bank Nordax AB blev d. 03.11.2021 ejer af Bank Norwegian. Selv om Bank Norwegian nu er en del af Nordax-koncernen, er banken stadig underlagt tilsyn af Finanstilsynet i Norge. Indskud hos Bank Norwegian dækkes fortsat af Bankenes Sikringsfond.

      Vi har opdateret vores privatlivspolitik i forbindelse med, at vi er blevet en del af Nordax-koncernen. Opdateringen af privatlivspolitikken medfører ingen ændringer i dine rettigheder og kontrol over egne data.

      Du kan finde den opdaterede privatlivspolitik her. Du finder også svar på ofte stillede spørgsmål om privatlivspolitik og dine rettigheder som kunde.

    • Hvis du vil godkende betalinger med SMS, når du bruger Bank Norwegian-kortet, må du anvende et selvvalgt kodeord.

      Såfremt du har problemer med at gennemføre betalinger i apps, hvor du har opgivet dine kortinformationer, kan du forsøge at slette kortet fra app’en, og derefter tilføje kortinformationerne igen. Dette kan løse problemet.

      For at ændre dit kodeord, følg dette link, log ind og vælg "Ændr password" under "Password til nethandel".

    • Det betyder, at nye kunder ikke kan oprette en opsparingskonto. Nuværende opsparingskontokunder kan fortsætte med at overføre til og fra kontoen som hidtil.

    • Såfremt du skal afbestille en rejse, er det vigtigt,at du først tager kontakt med flyselskabet eller rejsearrangøren. Det er først når du har fået en oversigt over hvad der ikke refunderes efter afbestillingsvilkårene hos dem, at du kan søge om erstatning for tabte udgifter på rejseforsikringen.

      Læs her hvad rejseforsikringen på kreditkortet dækker, eller kontakt Tryg på mail rejseskade@tryg.dk så vil de hjælpe dig.

      Link til skadeanmeldelse hos Tryg finder du her

    • Som følge af EU’s reviderede direktiv om betalingstjenester (PSD2), er det nu enklere og sikrere at handle i næsten hele Europa.

      Med et kort udstedt i EU, kan du være sikker på at du ikke betaler for meget når du handler i butikker og på nettet, samtidigt med at du er godt sikret, i tilfælde af uautoriserede betalinger.

      I denne pamflet kan du læse mere om alle de fordele og rettigheder, dette direktiv giver dig.

    Kontakt os

    Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.

    Send e-mail

    Send os en besked via vores kontaktskema.

    Ring os

    Telefonnr: 70 80 11 00
    Fra udland: +45 70 80 11 00

    Spær dit kort

    Ring 70 80 11 00
    (husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.