Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID?
Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon.
Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.
For at ansøge om en opsparing plus konto, gælder følgende krav:
Du kan ansøge om opsparing plus på vores hjemmeside. Du finder vores ansøgningsskema her.
Vores opsparingskonto er en konto med en god rente, uden binding og gebyrer. Opsparing plus har derimod en højere indlånsrente, men du har dog kun seks gebyrfrie overførsler pr. kalenderår.
Alle ansøgninger om forhøjelse af kreditgrænse skal udføres via Min Side/appen, da banken må foretage en ny kreditvurdering. Når du er logget ind på Min Side, klikker du på "Kreditkort" efterfulgt af "Kreditgrænse".
Hvis du får afslag på din ansøgning, kan du ansøge igen om en måned.
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send os en besked via vores kontaktskema.
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.