Har du modtaget en e-mail og SMS fra fra Bank Norwegian – en filial av NOBA Bank Group, hvor vi beder dig om at opdatere dine kundeoplysninger? Da beder vi dig venligst om at udfylde spørgsmålene som automatisk kommer frem på forsiden, efter du er logget ind i appen eller på Min Side.
Har du spørgsmål, eller ønsker du at afslutte dit kundeforhold, kan du sende os en e-mail til mail@banknorwegian.dk
Vær opmærksom på at vores udsendelser altid indeholder logo og signatur, og at vi ikke indsætter links i vores udsendelser.
For at ansøge om en opsparing plus konto, gælder følgende krav:
Du kan ansøge om opsparing plus på vores hjemmeside. Du finder vores ansøgningsskema her.
Vores opsparingskonto er en konto med en god rente, uden binding og gebyrer. Opsparing plus har derimod en højere indlånsrente, men du har dog kun to gebyrfrie overførsler pr. kalenderår.
Du vil fortsat optjene 0,5 % CashPoints ved anvendelse af kortet i Danmark, udlandet og på internettet. Du vil også fortsat kunne optjene ekstra CashPoints efter gældende regler ved køb af flybilletter hos Norwegian. Vi vil ikke længere tilbyde ekstra optjening af CashPoints (mellem 1-2 % ekstra) ved køb foretaget i udlandet, eller køb omhandlende kollektiv transport og opladning af elbil.
Optjening af cashback ændres ikke og vil derfor fortsat være 0,5 % ved almindelig kortbrug. Du vælger selv om du ønsker at optjene CashPoints eller cashback, og du kan nemt veksle mellem de to bonusprogrammer i appen eller på Min Side.
Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID?
Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon.
Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send os en besked via vores kontaktskema.
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.