Lån penge
Har du brug for at låne penge? Indsend en uforpligtende ansøgning online og se, om vi kan tilbyde dig et lån.

Forbrugslån
Har du behov for et lån? Hos os kan du låne til hvad du ønsker uden at skulle stille sikkerhed for lånet.

Samlelån
Perfekt hvis du har gæld flere steder.
Når du samler dine mindre lån og kassekreditten i ét lån, vil du oftest spare penge og få en lavere rente.

Lån til renovering
Skal du renovere køkken, lave nyt bad eller måske trænger taget til udskiftning? Vi kan hjælpe dig med finansieringen.

Billån
Er det på tide at skifte bilen ud, eller har du udset dig en ny bil? Ansøg om lån til bilen, du drømmer om. Uden udbetaling.
Spørgsmål om Lån
De grundlæggende krav for at blive godkendt til et lån hos Bank Norwegian er, at du:
- Bor i Danmark
- Har dansk CPR-nummer
- Er fyldt 23 år
- Ikke er registeret i RKI eller Debitorregisteret
I tillæg til de ovennævnte krav, foretager Bank Norwegian et kredittjek af låneansøgeren.
Hos Bank Norwegian er det kun muligt at underskrive låneaftalen og det dertilhørende gældsbrev med dit NemID / MitID.
Har du ikke MitID, kan du læse mere om det her.
Såfremt du ønsker at ændre dit lånebeløb inden lånet er udbetalt, kan du ændre dette via Min Side.
Det er kun muligt at ændre lånebeløbet op til det fastsatte maksimale lånebeløb.
Ja, du kan indfri dit lån hos os når du ønsker det.
Der er ingen ekstra gebyrer forbundet med dette.
Såfremt du ønsker at indfri lånet før tid, kan du kontakte os pr. mail: mail@banknorwegian.dk, og oplyse hvilken dato, du ønsker at indfri lånet.
Herefter kan vi oplyse dig om det korrekte indfrielsesbeløb inklusiv renter.
Ja, Bank Norwegian tilbyder muligheden for at indfri andre lån og kreditter.
Du kan ansøge om et samlelån her.
Hvis du ansøger om et samlelån hos Bank Norwegian, er det os, der indfrier din øvrige gæld.
Betalingsoplysningerne skal du selv oplyse til os via Min Side efter din ansøgning er godkendt.
Såfremt der er et restbeløb, udbetaler vi dette til din NemKonto.
Du modtager et svar umiddelbart efter du har ansøgt om et lån hos os.
Vi behandler først din ansøgning når alle dokumenter er modtaget. Når du har fuldført din ansøgning på Min Side, ser vi på din ansøgning i løbet af en til to hverdage.
Hvis du bliver endelig godkendt til lånet, modtager du en mail, når vi har udbetalt lånet til din NemKonto.
Fra vi udbetaler lånet, til pengene er på din NemKonto går der to til tre hverdage.
Når vi har udbetalt lånet, er beløbet på din NemKonto efter to til tre hverdage.
Bank Norwegian foretager altid en kreditvurdering af vores kunder inden vi bevilger et lån. Kreditoplysningerne får vi fra RKI og Debitorregisteret. Sammen med de oplysninger, som du har angivet i din ansøgning, danner dette grundlaget for om vi kan godkende din ansøgning.
Vores kreditvurderingsmodel er automatisk og tager derfor ikke hensyn til anden information, end den information som findes tilgængelig ved ansøgningstidspunktet.
Du kan til enhver tid foretage ekstra indbetalinger til dit lån, da det altid er den samme betalingsinformation du skal anvende.
En ekstra indbetaling vil automatisk forkorte nedbetalingstiden på dit lån, uden at terminsbeløbet ændres.
Ønsker du at ændre det månedlige terminsbeløb, kan du kontakte os på mail@banknorwegian.dk
Rente og priser
Rentesatsen er individuel, variabel og baseret på låntagers økonomiske situation.