Kundeservice
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hovedkategori
Top 5 ofte stillede spørgsmål
- Du kan finde din årsopgørelse på Min Side under fanen "besked".
For yderligere hjælp til hvordan du finder årsopgørelsen, kan du se i vores brugervejledning. Fra og med 20.10.2024 ændres vilkårene for rejseforsikringen som er inkluderet når du køber en rejse med Bank Norwegian-kortet.
Nuværende vilkår
Nye vilkår
Antal rejsedage forsikringen dækker
90 dage
(Ingen dækning for rejser som varer mere end 90 dage)45 dage
(Ved rejser som varer mere end 45 dage, dækker forsikringen de første 45 dage*)Selvrisiko
500 kr.
(0 kr. ved forsinket transport eller forsinket bagage)1500 kr.
(0 kr. ved forsinket transport eller forsinket bagage)
Ændringerne træder i kraft den 20.10.2024. Betaler du for en rejse før denne dato, gælder de nuværende vilkår – uafhængig af når rejsen faktisk afholdes.Det er ingen andre ændringer i vilkårene.
Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID?
Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon.
Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.
Alle ansøgninger om forhøjelse af kreditgrænse skal udføres via Min Side/appen, da banken skal foretage en ny kreditvurdering. Når du er logget ind, skal du klikke på "Kreditkort", derefter "Kreditgrænse" og til sidst "Ansøg om øget kreditgrænse".
- Dit kreditkortet er aktivt hele den måned, der står angivet på kortet. Det nye kort fremsendes automatisk i god tid før det gamle kort udløber. Når du skal smide dit gamle kort ud, anbefaler vi, at du klipper kort og chip i mindre stykker, dette for at reducere risikoen for misbrug af sensitiv information.
Kontakt os
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send e-mail
Send os en besked via vores kontaktskema.
Ring os
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Spær dit kort
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.