Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID?
Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon.
Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.
Alle ansøgninger om forhøjelse af kreditgrænse skal udføres via Min Side/appen, da banken skal foretage en ny kreditvurdering. Når du er logget ind, skal du klikke på "Kreditkort", derefter "Kreditgrænse" og til sidst "Ansøg om øget kreditgrænse".
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send os en besked via vores kontaktskema.
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.