Kundeservice
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hovedkategori
Top 5 ofte stillede spørgsmål
- Du kan finde din årsopgørelse på Min Side under fanen "besked".
 For yderligere hjælp til hvordan du finder årsopgørelsen, kan du se i vores brugervejledning.
- Fra og med 20.10.2024 ændres vilkårene for rejseforsikringen som er inkluderet når du køber en rejse med Bank Norwegian-kortet. - Nuværende vilkår - Nye vilkår - Antal rejsedage forsikringen dækker - 90 dage 
 (Ingen dækning for rejser som varer mere end 90 dage)- 45 dage 
 (Ved rejser som varer mere end 45 dage, dækker forsikringen de første 45 dage*)- Selvrisiko - 500 kr. 
 (0 kr. ved forsinket transport eller forsinket bagage)- 1500 kr. 
 (0 kr. ved forsinket transport eller forsinket bagage)
 Ændringerne træder i kraft den 20.10.2024. Betaler du for en rejse før denne dato, gælder de nuværende vilkår – uafhængig af når rejsen faktisk afholdes.- Det er ingen andre ændringer i vilkårene. 
- Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID? - Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon. - Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt. 
- Alle ansøgninger om forhøjelse af kreditgrænse skal udføres via Min Side/appen, da banken skal foretage en ny kreditvurdering. Når du er logget ind, skal du klikke på "Kreditkort", derefter "Kreditgrænse" og til sidst "Ansøg om øget kreditgrænse". 
- Dit kreditkortet er aktivt hele den måned, der står angivet på kortet. Det nye kort fremsendes automatisk i god tid før det gamle kort udløber. Når du skal smide dit gamle kort ud, anbefaler vi, at du klipper kort og chip i mindre stykker, dette for at reducere risikoen for misbrug af sensitiv information.
Kontakt os
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send e-mail
Send os en besked via vores kontaktskema.
Ring os
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Spær dit kort
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.