Indsend reklamation

Denne guide viser dig hvordan du indsender en reklamation til os. Hvis du opdager ukendte transaktioner på dit kort, er det vigtigt at kortet spærres med det samme. Du kan spærre kortet på Min Side, i vores app, eller du kan kontakte vores kundeservice. Ved anvendelse af et kreditkort, har du reklamationsret på varer som ikke er blevet leveret, eller som er mangelfulde ved levering. Forsøg altid at løse sagen med salgsstedet, inden du indsender en reklamation til banken. For at vi kan behandle din reklamation, kræver det at du udfylder og indsender et reklamationsskema på Min Side. 

1.
Forstør
Forstør

Når du er logget ind på Min Side, klikker du på ”Flere valg” under Kreditkort. 

2.
Forstør
Forstør

Tryk herefter på "Reklamation" for at komme til reklamationskema. 

3.
Forstør
Forstør

På denne siden kan du se dine Igangværende reklamationer og Fuldførte reklamationer.
For at oprette en ny sag, vælg "Ny reklamation".

4.
Forstør
Forstør

Herefter vil du se et reklamationsskema. Her vælger du først "Årsag til reklamation". Det er vigtigt at alle punkter udfyldes, og at du markere alle transaktioner, som du ønsker at reklamere på. Når alle punkter er udfyldt, bedes du bekræfte at informationen du har opgivet er korrekt.