Reklamation
Denne brugervejledning viser dig hvordan du indsender en reklamation til os. Hvis du uheldigvis opdager ukendte transaktioner på dit kort, er det vigtigt, at kortet spærres med det samme. Du kan spærre kortet på Min Side/i appen, eller du kan kontakte vores kundeservice.
Ved anvendelse af dit kreditkort fra os, har du reklamationsret på varer som ikke er leveret, eller som er mangelfulde ved levering. For at vi kan behandle din reklamation, kræver det at du udfylder og indsender et reklamationsskema på Min Side, se nedenstående guide.
Når du er logget ind på Min Side, klikker du på ”Flere valg” under Kreditkort.
Tryk herefter på "Reklamation" for at komme til reklamationskemaet.
På denne siden kan du se dine Igangværende reklamationer og Fuldførte reklamationer.
For at oprette en ny sag, vælg "Ny reklamation".
Herefter vil du se reklamationsskemaet som skal udfyldes og indsendes til os.
Først skal du vælge årsag til reklamationen. Det er vigtigt, at alle punkter udfyldes, og at du markere alle transaktioner, som du ønsker at reklamere på. Når alle punkter er udfyldt, bedes du bekræfte at informationen du har opgivet er korrekt.