Indsend reklamation

Denne guide viser dig hvordan du indsender en reklamation til os. Hvis du opdager ukendte transaktioner på dit kort, er det vigtigt at kortet spærres med det samme. Du kan spærre kortet på Min Side, i vores app, eller du kan ringe til os. Ved anvendelse af et kreditkort, har du reklamationsret på varer som ikke er blevet leveret, eller som er mangelfulde ved levering. For at vi skal kunne behandle din reklamationssag, kræver det at du udfylder og indsender et reklamationsskema på Min Side. 

1.
Forstør
Forstør

Når du er logget ind på Min Side, klikker du på ”Kreditkort”.

2.
Forstør
Forstør

Tryk herefter på "Reklamation" som vist nederst i dette billede.

1.
Forstør
Forstør

Herefter vil du se et reklamationsskema. Her vælger du først "Årsag til reklamation", hvorefter der vil vises et skema, som skal udfyldes. Det er vigtigt at alle punkter udfyldes, og at du markere alle transaktioner, som du ønsker at reklamere for. Du godkender og indsender reklamationen, ved at underskrive med dit NemID / MitID.