For at registrere en reklamation logger du ind på Min Side/appen. Der vælger du "Kreditkort" og "Reklamation". Følg formularen som beskrevet, og udfyld de efterspurgte felter.
Hvis du vil reklamere på varer som du har modtaget/ikke modtaget, eller hvis du er blevet opkrævet et forkert beløb, skal du altid forsøge at løse problemt med salgsstedet først. Hvis problemet ikke bliver løst, eller hvis du ikke kommer i kontakt med salgsstedet, kan du registrere reklamationen på Min Side. Vi minder om, at der altid skal vedlægges dokumentation for at kunden selv har forsøgt at løse sagen med salgsstedet.
Ved ukendte transaktioner, anbefaler vi at du kontrollerer transaktionsteksten på internettet. Dette skyldes, at informationen på transaktionsteksten kan være misvisende. Hvis transaktionen fortsat er ukendt, anbefaler vi at du logger ind på Min Side og spærrer kortet inden du reklamerer. Når dit kort er spærret, beder vi dig klippe kort og chip i mindre stykker, dette for at reducere risikoen for misbrug af sensitiv information.
Se vores brugervejledning som viser hvordan du oppretter en reklamation.