Hvordan reklamerer jeg over et køb eller ukendte transaktioner?

For at registrere en reklamation logger du ind på Min Side eller app'en. Der vælger du "Kreditkort" og "Reklamation". Følg formularen som beskrevet, og udfyld de efterspurgte felter.

Hvis du vil reklamere på varer som du har modtaget/ikke-modtaget, eller hvis du er blevet opkrævet et forkert beløb, skal du altid forsøge at løse problemt med brugerstedet først. Hvis problemet ikke bliver løst, eller hvis du ikke får kontakt med brugerstedet, kan du registrere reklamationen på Min Side. Vi minder dem om at der altid skal vedlægges dokumentation for at man har forsøgt at løse sagen med brugerstedet selv.

Ved ukendte transaktioner, anbefaler vi at du kontrollerer transaktionsteksten på internettet. Dette skyldes, at informationen på transaktionsteksten kan være misvisende. Hvis transaktionen fortsat er ukendt, anbefaler vi at du logger ind på Min Side og spærrer kortet inden du reklamerer.

Se brugervejledningen for hvordan du reklamerer.