Kundeservice

Hovedkategori

Top 5 ofte stillede spørgsmål

  • Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du bliver bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller log ind oplysninger til NemID/MitID?

    Vi vil aldrig anmode om denne information via telefon eller e-mail. Har du alligevel opgivet dine kort- eller NemID/MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit NemID/MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.

  • Kreditkortet er aktivt hele den måned, der står angivet på kortet. Det nye kort fremsendes automatisk i god tid, og før det gamle udløber.
  • Du kan finde årsopgørelsen på Min Side under fanen «besked»

    For yderligere hjælp til hvordan finder årsopgørelsen, kan du se i vores brugervejledning.
  • Såfremt du skal afbestille en rejse, er det vigtigt,at du først tager kontakt med flyselskabet eller rejsearrangøren. Det er først når du har fået en oversigt over hvad der ikke refunderes efter afbestillingsvilkårene hos dem, at du kan søge om erstatning for tabte udgifter på rejseforsikringen.

    Læs her hvad rejseforsikringen på kreditkortet dækker, eller kontakt Tryg på mail rejseskade@tryg.dk så vil de hjælpe dig.

    Link til skadeanmeldelse hos Tryg finder du her

  • Det betyder, at nye kunder ikke kan oprette en opsparingskonto. Nuværende opsparingskontokunder kan fortsætte med at overføre til og fra kontoen som hidtil.

Kontakt os

Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.

Send e-mail

Send os en besked via vores kontaktskema.

Ring os

Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00

Spær dit kort

Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.