Kundeservice

Hovedkategori

Top 5 ofte stillede spørgsmål

  • På grund af en systemfejl er nogle indbetalinger blevet registreret to gange. Vi arbejder på at rette dette.

    På kontoen hvorfra udbetalingen er foretaget, er beløbet kun gået ud en gang.

  • Du kan finde årsopgørelsen på Min Side under fanen «besked»

    For yderligere hjælp til hvordan finder årsopgørelsen, kan du se i vores brugervejledning.
  • Hvis du vil godkende betalinger med SMS, når du bruger Bank Norwegian-kortet, må du anvende et selvvalgt kodeord.

    Såfremt du har problemer med at gennemføre betalinger i apps, hvor du har opgivet dine kortinformationer, kan du forsøge at slette kortet fra app’en, og derefter tilføje kortinformationerne igen. Dette kan løse problemet.

    For at ændre dit kodeord, følg dette link, log ind og vælg "Ændr password" under "Password til nethandel".

  • Såfremt du skal afbestille en rejse, er det vigtigt,at du først tager kontakt med flyselskabet eller rejsearrangøren. Det er først når du har fået en oversigt over hvad der ikke refunderes efter afbestillingsvilkårene hos dem, at du kan søge om erstatning for tabte udgifter på rejseforsikringen.

    Læs her hvad rejseforsikringen på kreditkortet dækker, eller kontakt Tryg på mail rejseskade@tryg.dk så vil de hjælpe dig.

    Link til skadeanmeldelse hos Tryg finder du her

  • Det betyder, at nye kunder ikke kan oprette en opsparingskonto. Nuværende opsparingskontokunder kan fortsætte med at overføre til og fra kontoen som hidtil.

Kontakt os

Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.

Send e-mail

Send os en besked via vores kontaktskema.

Ring os

Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00

Spær dit kort

Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.