Kundeservice
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hovedkategori
Top 5 ofte stillede spørgsmål
Det er kun muligt at underskrive låneaftalen og det dertilhørende gældsbrev med dit MitID.
Der findes en brugervejledning til hvordan du gør det her.
- Du kan finde din årsopgørelse på Min Side under fanen "besked".
For yderligere hjælp til hvordan du finder årsopgørelsen, kan du se i vores brugervejledning. Er du blevet kontaktet af banken eller andre, hvor du er blevet bedt om at oplyse fortrolige oplysninger, f.eks. password eller oplysninger til MitID?
Vi vil aldrig bede dig om at udlevere denne information hverken via e-mail, SMS eller telefon.
Har du alligevel udleveret dine kort- eller MitID-oplysninger, er det vigtigt, at du får spærret dit MitID samt tilhørende betalingskort hurtigst muligt.
Alle ansøgninger om forhøjelse af kreditgrænse skal udføres via Min Side/appen, da banken skal foretage en ny kreditvurdering. Når du er logget ind, skal du klikke på "Kreditkort", derefter "Kreditgrænse" og til sidst "Ansøg om øget kreditgrænse".
Kontakt os
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 - 16:00, med undtagelse af oversigten du finder her.
Send e-mail
Send os en besked via vores kontaktskema.
Ring os
Telefonnr: 70 80 11 00
Fra udland: +45 70 80 11 00
Spær dit kort
Ring 70 80 11 00
(husk landekode +45 fra udland) for spærring. Spærretjenesten er åben hele døgnet, 365 dage i året.